piątek, 9 lutego 2018

Tydzień 6

Chora, głowa boli, niezdatna do nauki na poprawkę ;)

***

W tłusty czwartek miałam dzień prawie głodówke! zjadłam jednego pączka w pracy a na mieszkaniu talerz spaghetti... ale spokojnie, jestem chora i nie mogę ani jeść ani myśleć, ani nie czuję nawet smaku jedzenia więc to nie to, że umyślnie się głodzę, nic z tych rzeczy ;)

***

Oglądałyście "This is us"? Serial o normalnym życiu normalnych ludzi, wciąż amerykański ale nie jest to szczęśliwy serial o pustych, pięknych i wiecznie młodych amerykanach. Polecam wszystkim, którzy z masochistycznych zapędów uwielbiają doprowadzać się do łez dobrymi filmami. Bez spojlerów, serial dał mi do myślenia, ukrywam przed najbliższą osobą swoją autodestrukcyjną i zupełnie mimowolną chęć zniknięcia z tego świata. Jakie to żałosne. Cofnęłam się mentalnie o 10 lat...

***

Jestem przed okresem, nie zwracajcie uwagi na dekadencki ton tego posta.

4 komentarze:

  1. Też mi głowa pęka. 😊 taki lajf. Mam nadzieję, że Ci szybko przejdzie. Kiedy masz poprawkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że obchodziłas tłusty czwartek podobnie do mnie, haha
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na poprawce :)

    https://jaksieje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na poprawce no i trzymaj się chudo! :)

    Trufla
    Niczymmotyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń