sobota, 17 marca 2018

Tydzień przestałam liczyć

Obwód talii 70,5 cm. :/ WTF jak można mieć taki brzuch przy ogólnej szczupłej budowie ciała!

Co ja mogę z tym zrobić? Macie jakieś pomysły?
Tylko tak bardziej z domowym zaciszu.
Zamknęli mi siłownię, teraz nie chcę zaczynać nowej bo nie wiem ile jeszcze posiedzę w tym smutnym jak .... mieście.

***

WZIĘŁAM DZIEKANKĘ! Nie dałam rady, czuję się z tym fantastycznie!
Mam teraz niewyobrażalnie dużo czasu, nie wiem jak mogłam narzekać przed rozpoczęciem studiów że brakuje mi czasu :o teraz juz nawet nie wiem co z tym wolnym czasem robić!
Ale człowiek jest głupi, nie docenia, dopóki nie straci. Jak odzyska to cieszy się jak dziecko a potem znowu zapomina i narzeka.

***


2 komentarze:

  1. Ja bym rzuciła najchętniej studia. Nie wiem czemu wszyscy mówią, że jest fajnie. Jest chujowo i to strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To świetnie, że czujesz się fantastycznie ;) a talia to już zależna od budowy, niektórzy mają wąską, inni nie. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń