poniedziałek, 1 stycznia 2018

1 tydzień

Wyskoczyła mi jakaś paskudna kaszka na twarzy i utrzymuje się od czwartku, masakra mówie wam! Swędzi i psuje nierwy, plany na sylwestra a dodatkowo nie chce zejść, cholerstwo!

***

Ciężko jest tu pisać posty. Mieszkamy w kawalerce i ciężko jest znaleźć chwilę na pisanie bloga i komentowanie bez wzbudzania podejrzeń. Nawet nie chodzi o kasowanie historii tylko znalezienie takiego momentu, kiedy przez jakiś czas on nie będzie podchodził i przytulał albo całował (tak, jesteśmy taką słodką parą -_- , tak wiem wszystko co nasuwa się ludziom na myśl jak to widzą)

Pierwsze kłamstwo dotyczące jedzenia ---> odhaczone
Uciekanie od jedzenia i zwalanie na złe samopoczucie -----> odhaczone

***

Waga mnie zadowala ;) jestem dumna, przez święta schudłam pół kilo i to przed okresem!

Waga z siłki:

Nie wiem czy cos widać, pomiar wcześniejszy (lewy) jest trochę nieczytelny nawet na żywo.
Nie jest to jakaś niesamowita metamorfoza ale cieszę się bo nie starałam się wcale, teraz będę się starać, zobaczymy jak mi wyjdzie ;)
***

Małe śniadanko, małe drugie śniadanie, mały obiadek, mała kolacyjka - plan na dziś
10 minut workout,
prozdrowotna zupka z kaszy jaglanej
pokrzywa,
zero kawy,
zero fajek,
uczyć się!

6 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za realizację planów. Gratuluję spadku wagi. Czekam aż mi waga tyle pokaże. Tyle wyrzeczeń nie może pójść na marne. Czekam bardzo na kolejne posty. Pozdrawiam www.wierzezesieuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kiedy zaczął się sezon świąt tylko tyję, super że tobie udało się zrzucić przez święta trzymam kciuki za ciebie (lepszyswiatproana.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulację i powodzenia dalej! <3

    https://jaksieje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chudnięcie zawsze motywuje. Jestem pewna, że będzie jeszcze lepiej. A może spróbuj przeglądać blogi z telefonu? :3
    https://lisie-pieklo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach tak to jest, w kawalerce ciężko o chociaż chwilę prywatności:( jestem z Ciebie dumna:) piękne masz postępy i mam nadzieję, że wszystkie swoje plany również uda Ci się zrealizować:*
    Szczęśliwego Nowego Roku :*
    Trufla
    niczymmotyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na te zmiany na twarzy spróbuj olejku z drzewa herbacianego (pamiętaj, żeby rozcieńczyć!) U mnie zawsze działa na wszystko, a cerę mam bardzo problematyczną.
    Cieszę się z twoich postępów i dąż dalej co celu! Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń